Objavljeno

SONČENJE, OD KATEREGA IMA NAŠE TELO NAJVEČ KORISTI 14.teden

Ali ste vedeli, da si lahko poleti ustvarimo zaloge D vitamina za zimske mesece, ko je sonce prenizko na nebu, da bi prejeli dovolj UVB sevanja, s pomočjo katerega naše telo proizvaja vitamin D?

Naj še enkrat poudarim, kako ZELO pomemben je za naše zdravje vitamin D. Sanja Lončar pravi, da se s pomočjo rednega izpostavljanja UVB žarkom ustvarja dovolj velika količina vitamina D, ki naj bi nas ščitila pred kar 16 vrstami raka, diabetesom, boleznimi srca, visokim pritiskom, multiplo sklerozo, osteoporozo, rahitisom, shizofrenijo, psoriazo, rahitisom, tuberkolozo in miopatijo.
Torej moramo v toplem delu leta poskrbeti, da si čim bolj napolnimo zaloge D vitamina in s tem tudi preprečimo pojav prehladov pozimi.
Tudi o priporočenem dnevnem odmerku vitamina D, so mnenja različna, v EU, se priporoča uživanja do 2000 IE (internacionalne enote) na dan.
Ugotovili so, da  “zaužijemo” z 15-30 minutnim sončenjem na dan kar 15.000 do 20.000 IE vitamina D pod pogojem, da smo v kopalkah in brez zaščitne kreme. To pome20150702_090823_resizedni, da si s takim sončenjem ustvarimo zalogo za 10 dni.
Naj povem, da je najboljši naravni vitamin D, ki ga naše telo ustvarja s pomočjo UVB žarkov in ne sintetični vitamin D, ki lahko na naše telo deluje celo toksično.
Torej, soncu se začnimo izpostavljati od zgodnje pomladi, do pozne jeseni, vsaj 15 min dnevno v kratkih rokavih in kadar je mogoče tudi v kratkih hlačah. Tako bo koža vajena sonca, ko se mu bomo poleti na morju še bolj nastavili.
Poleg tega lahko za naravno zaščito poskrbimo tudi z uživanjem betakarotena in vitamina A. Idealna rešitev za to je sveže stisnjen korenčkov sok, v katerega kanemo nekaj kapljic kvalitetnega hladno stisnjenega olja, za lažjo absorbcijo vitamina A.
Kadar smo na morju, se je najbolje sončiti okoli 9h ure, takrat zaščitne keme ne bomo potrebovali, namažemo pa se lahko s kakavovim maslom ali doma narejeno kremo, katero izdelavo si lahko pogledate na naslednji povezavi (https://goo.gl/B7LTqr)  (že sončna krema s faktorjem 8, blokira naravno proizvodnjo vitamina D za kar 95%, višji faktorji, pa jo skoraj v celoti ustavijo).
Ob 9.00 ima torej sonce najbolj zdravilen učinek za telo nasploh, saj ima sonce, kot živ organizem neverjetno moč in lahko naše telo celo regenerira od znotraj. Sončenje mora seveda biti zavestno, s tem, ko bomo sonce zaprosili, naj nas regenerira, naj nas nežno obarva in ne opeče, bomo dosegli veliko večji učinek, kot če se zdravilne moči sonca ne bi zavedali.
Če pa želimo, da naše telo ustvari kar največ vitamina D, mora biti UVB sevanje najmočnejše. In to je med 12h in 14h. Naj vas potolažim, da se vam ni treba cmariti na soncu v najhujši vročini in tvegati opekline brez zaščitne sončne kreme, vendar ste lahko v tem času tudi v senci dreves, ki prepuščajo UVB žarke.
Če boste imeli to v mislih, se boste lahko v času malice med službo, ne le na morju, nastavili UVB žarkom, ki bodo poskrbeli, da bo v vašem telesu dovolj vitamina D.20150701_123604_resized
Poleg tega pa si lahko zvečer, ko se tako vestno umivate z milom, spere iz kože ves vitamin D, zato se pedvsem na morju, raje tudi čez noč prepustite zdravilni moči morske vode in njenim mineralom, ki bodo negovali vašo kožo. Po zadnjem kopanju v morju, je zelo zaželeno, da si še mokro kožo namažemo s hladno stisnjenim oljem mareličnih pešk, ki bo izredno negoval vašo kožo.
Doma, pa se namilimo le pod pazduho, stopalih in intimnih delih telesa, pri čemer uporabljajmo povsem naravna mila, najbolje v trdi obliki.

Torej, ne čakajmo na sončenje do odhoda na morje, temveč poskrbimo vsak dan, za vsaj 15 minutno izpostavljanje soncu oz UVB žarkom.
Za veliko več informacij o soncu in vitaminu D, priporočam branje knjige Resnice in zmote o soncu od Sanje Lončar, katero lahko dobite brezplačno. Več o tem in nekaj napotkov o soncu si lahko pogledate v naslednjem posnetku…

Želim vam čudovito poletje z zavestnim sončenjem, naslednjič pa bomo skupaj dihali.

posredujem še povezavo, do današnjega filmčka

 

Vaša Tajča