Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI 

Podatki o podjetju

Polno ime: Spletna trgovina ekolife, Tajča pavček s.p.
Kratko ime: Ekolife, Tajča Pavček s.p.
Ulica: Požarnice 20
Pošta: 1351 Brezovica
telefon: 041 370 414
DŠ: SI19378483
Matična številka: 3333272000

Vpisano v sodno/poslovni register pri Okrožnem sodišču Ljubljana dne 21.5.2008

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina “tajcapavcek.si” medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine “tajcapavcek.si”.
Popusti v spletni trgovini se ne seštevajo.

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v trgovini “tajcapavcek.si”.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

POSTOPEK NAROČANJA 

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in Kupcem (spletnim nakupovalcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za Kupca.

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek v spletna trgovini tajcapavcek.si, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Upravljavca in je Kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

NAČIN PLAČILA:

Izbirate lahko med sledečimi načini plačila:

  • plačilo po povzetju (blago bo najhitreje pri vas). Kurir vroča naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Ob gotovinskem plačilu je odkupnina brez provizije, ob plačilu s kartico kurirju ali na Parcel Shopu je provizija 1,43% od vrednosti paketa oz. 1,5% na Paketomatu (Parcel Shop). Če gre po prvem poizkusu paket v paketomat ali Parcel Shop lahko mi ali pa prejemnik zahteva da se mu paket dostavi na naslov. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
  • nakazilo po predračunu: naročilo je potrebno najprej plačati po predračunu/naročilu, ki ga dobite na vaš e- naslov. Po prejetem nakazilu naročilo odpremimo.
  • preko PAYPAL sistema: naročilo se odpremi v najkrajšem možnem roku po prejemu naročila

 

IZDAJA RAČUNA

Ekolife, Tajča Pavček s.p., ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu v paketu pošlje tudi fizični račun.  Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

POŠTNINA:

Strošek dostave je  3,56 EUR.

S 1.9.2016 vaša naročila dostavlja kurirska služba GLS.  Prejemnik ima na izbiro plačilo z gotovino ali plačilo s kartico (Visa, Mastercard, BA, Meastro, Karanta). Pri prevzemu paketa na PAKETOMATU je možno plačilo zgolj s plačilno kartico in v tem primeru se zaračunajo stroški provizije banke v višini 1,43% od zneska naročila.

ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA:

Pri oddaji naročila do 12h, bo blago pri vas najhitreje naslednji dan, v kolikor blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Rok dostave je 1 – 7 delovnih dni (najpogosteje 1 do 2 dni, v kolikor se vam mudi, nas lahko na to tudi opozorite in potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v najkrajšem možnem času)

SPLOŠNI POGOJI ZA DOSTAVO BLAGA:

Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto. V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj ko bo mogoče na naše stroške.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi dostavimo v 1-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila!  Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila.
Vse informacije o artiklih ali o dobavi so možne tudi po telefonu in sicer na Gsm: +386 41 370 414  in na e-mail: tajca@ekolife.si
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine.

100% VAREN NAKUP – ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od datuma prejema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe prosimo sporočite na tajca@ekolife.si.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu.

Blago je potrebno vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po poslanem obvestilu iz prvega odstavka tega člena in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini.  Morebitne stroške vračila krije kupec. Šteje se, da  kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Povrnitev opravljenih plačil po pogodbi bomo izvršili nemudoma oziroma najpozneje  v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

POŠKODOVANE POŠILJKE

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri podjetju GLS. To storiš kar v prisotnosti kurirja GLS. S podjetjem GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

STVARNE oz. PRIKRITE NAPAKE

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis stvarne napake bodisi osebno na sedežu podjetja ali na tajca@ekolife.si ali telefon 041 370 414 v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.  Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, Prodajalec kupcu omogoča odpravo napake na blagu ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenjati z novim brezhibnim ali vrniti plačani znesek, najpozneje  v 8 po prejemu. Če se Prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o nje obstaja spor, mora Prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če Prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

PRITOŽBE IN SPORI

V skladu z veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov se Ekolife, Tajča Pavček s.p., trudi izpolnjevati svojo dolžnost glede obravnavanja pritožb.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova tajca@ekolife.si, lahko pa se tudi pokliče na tel.št. 041 370 414. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ekolife, Tajča Pavček s.p., bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Ekolife, Tajča Pavček s.p., si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ekolife, Tajča Pavček s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, ki se  nahaja TUKAJ, seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pa TUKAJ.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV 

Trgovina “tajcapavcek.si” se zavezuje, da bo zaščitila vašo zasebnost. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v trgovini “tajcapavcek.si” opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: tajca@ekolife.si.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini “tajcapavcek.si” uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Hvala za zaupanje in Lep pozdrav !